Koncertinių instrumentų paruošimas yra ypatingas ir pats kruopščiausias darbas, reikalaujantis patirties, atsakomybės ir didžiausio meistriškumo. Tai ištisas reguliavimo, intonavimo ir derinimo darbų ciklas, kuriuos atlikus fortepijonas įgauna maksimalias savo galimybes. Labiausiai prižiūrimiems ir svarbiausiems instrumentams šią procedūrą būtina atlikti reguliariai kas 2 - 3 metus, rečiau - kas 5 - 7 metus. Be abejonės pagrindiniai klientai yra koncertų salių šeimininkai, pianistai ir tie kuriems ypač svarbu tobulas ir iki smulkmenų išbaigtas paruošimas. Nuo 2013 metų, kuomet pradėjau atlikti šį darbą, turėjau galimybę paruošti šiuos gana skirtingų firmų koncertinius ir saloninius fortepijonus: Bechstein, Fazioli, Schimmel, Steingraeber & Sohne, Petrof, August Förster, Rönisch, Estonia ir J.Becker.

 

 

Pamąstymai apie fortepijonus ir automobilius:

  • "Koncertinis fortepijonas yra kaip lenktyninis bolidas - prieš kiekvieną koncertą, kaip ir prieš kiekvienas lenktynes reikalingas atitinkamas servisas.
  • Pianisto sėkmė koncerte kaip ir pergalės lenktynėse iš dalies priklauso ir nuo techninio personalo meistriškumo.
  • Įsivaizduokite, kad savo automobilio daug metų nevarote į servisą ir tik kartais įsipilate kuro. Kaip tuomet jis važiuotų?... Panašiai ir su instrumentais, kuriuos derintojas kartais tik paderina." - Audrius Blažiūnas.